Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu:

TyfloCentrum Brno, o.p.s.
Chaloupkova 3
612 00 Brno
IČ 262 23 210

Číslo účtu: 2025306339/0800

 

Vyřizování objednávek:

HapAteliér – dílna pro zrakově postižené
Poděbradova 58
612 00 Brno
tel.: 532 307 958
e-mail: info@hapatelier.cz

Pracovní doba:
Po – Čt:

8:00 – 15:30 hod., případě dle dohody

Pá:

8:00 – 14:30 hod., případně dle dohody

 

Objednávky Přijímáme:

  • přes náš e-shop, ve kterém se právě nacházíte
  • telefonicky na čísle 532 307 958
  • prostřednictvím e-mailu na adrese: info@hapatelier.cz
  • osobně v naší dílně (adresa a pracovní doba viz „Obchodní podmínky“ nebo dle dohody)
  • nabízíme možnost zboží si objednat a na zakázku vyrobit přímo na míru

 

Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Vztahy a vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, který při objednávce zboží nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné , a dále příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. V případě kupujícího  - podnikatele se řídí jejich vzájemné vztahy zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem.
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Objednávka musí obsahovat zejména přesné označení kupujícího, adresu trvalého pobytu nebo sídla, dodací adresu, e-mailové i telefonické spojení či jiné kontaktní údaje, přesné označení druhu a počet kusů objednávaného zboží, způsob dopravy a způsob úhrady ceny zboží. Prodávající potvrdí kupujícímu objednávku elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a to bez zbytečného odkladu od jejího obdržení. 
Kupující je oprávněn učinit objednávku zboží prostřednictvím webových stránek internetového obchodu, zboží si může objednat i telefonicky, nebo e-mailem.

 

Storno objednávky

Pokud kupující provede storno objednávky do 12 hodin, objednávka bude považována za zrušenou. Storno je možno poslat e-mailem, příp. provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést jméno kupujícího a kontakt.

 

Cena a platba

Cena zboží objednaného klientem se řídí cenami uvedenými u objednaného zboží na webových stránkách internetového obchodu v okamžiku odeslání objednávky kupujícím. Prodávající není plátcem DPH.
Zboží bude odesláno na dobírku Českou poštou s využitím služby EMS, k ceně zboží bude prodávajícím připočítána částka za dopravu zboží na místo určené kupujícím. poštovné a doběrečné se řídí ceníkem České pošty. Kupní cena za dodávané zboží a náklady na jeho dopravu budou kupujícím zaplaceny hotově při předání zboží Českou poštou. Zboží lze uhradit i na účet prodávajícího u České spořitelny, č.ú. 2025306339/0800 na základě vystavené faktury.
Kupní cena se považuje za řádně uhrazenou teprve jejím zaplacením pracovníkovi přepravní firmy, nebo připsáním úhrady za zboží na účet. Kupující může zboží převzít zásadně až po úplném uhrazení jeho kupní ceny, nebude-li smluvními stranami písemně dohodnuto jinak.
Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.
Zvolí-li kupující osobní odběr zboží v HapAteliéru, nebude mu poštovné účtováno. Zboží bude prodávající v tomto případě rezervovat 5 pracovních dnů od doručení objednávky.

 

Dodací lhůta

Pokud má prodávající zboží skladem, předá je dopravci nejpozději do tří následujících pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. Dodací lhůtu garantuje Česká pošta v případě služby EMS následující pracovní den do 14 hod.

 

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

Protože je v internetovém obchodě  kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě kupující kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též poštovní poukázkou. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14tidenní lhůty. 
Pokud by bylo vrácené zboží poškozeno, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod.).

 

Ochrana osobních údajů

Prodávající tímto prohlašuje, že při nakládání s osobními údaji kupujícího bude postupovat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje o kupujícím budou prodávajícím shromažďovány a zpracovávány prostřednictvím zabezpečené elektronické databáze tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, a to výhradně za účelem uskutečnění prodeje. Tyto údaje v žádném případě nebudou prodávajícím poskytnuty  třetí osobě.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.